Επιστολή του Κωνσταντίνου Βερτούμη προς τον Γεώργιο Σωτηριάδη, στην οποία αναφέρεται στο ζήτημα του χρέους του Σ. Γερούση προς τον ίδιο και ζητά από τον Γ. Σωτηριάδη να επιληφθεί του θέματος άμεσα.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης : CC BY-NC-SA 4.0
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
Επιστολή του Κωνσταντίνου Βερτούμη προς τον Γεώργιο Σωτηριάδη, στην οποία αναφέρεται στο ζήτημα του χρέους του Σ. Γερούση προς τον ίδιο και ζητά από τον Γ. Σωτηριάδη να επιληφθεί του θέματος άμεσα.
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.