see the original item page
in the repository's web site and access all digital files of the item*
download the main file
directly from the repository web site*
use
the file or the thumbnail according to the license:
CC BY-NC-ND 3.0 GR

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives
share



Transport (EN)
Αυτοκίνητο Daf Daffodil

Daf (EL)

Αυτό που ξεχώριζε ανέκαθεν τα επιβατικά αυτοκίνητα DAF (Hub van (D)oorne (A)utomobiel (F)abrieken), ήταν το σύστημα αυτόματης μετάδοσης κίνησης, με την ονομασία variomatic. Στην περίοδο που κυκλοφορούσαν αυτά τα αυτοκίνητα δεν ήταν απλά τα μοναδικά μικρά αυτοκίνητα με αυτόματο σασμάν, αλλά το διέθεταν στον βασικό εξοπλισμό τους. Η όλη ιδέα βρισκόταν στην προσπάθεια κατασκευής ενός μικρού πολυτελούς αυτοκινήτου, που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τα Citroen 2CV, Renault 4CV και Fiat Topolino. Ο σχεδιασμός ξεκίνησε το 1954 και όσον αφορά το αυτόματο σασμάν, οφείλεται στον επηρεασμό του κ. van Doorne από το αυτόματο σασμάν της Buick Dynaflow που οδηγούσε. Το πρόβλημα βέβαια ήταν ότι ένα τέτοιο σασμάν θα ήταν μεγάλο, περίπλοκο και πολύ ακριβό για να τοποθετηθεί σε ένα μικρό αυτοκίνητο. Εμπνευσμένος από τις μηχανές των εργοστασίων που έπαιρναν κίνηση με ιμάντες, κατέληξε στην ιδέα να κατασκευάσει ένα παραπλήσιο σύστημα που απεκάλεσε Variomatic. Το 1965 παρουσιάστηκε το νέο Daffodil ή άλλως Daf 32, όπου οι σχεδιαστικές γραμμές του Giovanni Michelotti ήταν ιδιαίτερα εμφανείς, ενώ σύμφωνα με την παράδοση της εταιρίας υπήρχαν οι εκδόσεις "Standard", "Luxe" και "Luxe Extra" Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1967, με 53.674 αντίτυπα.



Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (EL)
Science Center and Technology Museum (NOESIS) (EN)

Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία

2015-04-17

Image

Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr

Greek




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)