δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κατεβάστε το βασικό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 3.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Αυτοκίνητο BMW 700

Bmw (EL)

Η ιδέα της κατασκευής αυτού του αυτοκινήτου προέκυψε σαν ανάγκη, όταν διαπιστώθηκε ότι το "600" - που στην πραγματικότητα ήταν ένα τετραθέσιο Isetta - παρόλο που τεχνολογικά ήταν σωστό, αλλά και αποδεκτό σαν σχήμα, δεν είχε τις πωλήσεις που ανέμενε το εργοστάσιο. Για την ακρίβεια, ο Wolfgang Denzel, τότε αντιπρόσωπος της BMW στη Βιέννη, έχοντας εμπειρία στην κατασκευή οχημάτων, εμπιστεύθηκε τον Ιταλό σχεδιαστή Giovanni Michelotti, να σχεδιάσει ένα αμάξωμα που θα μπορούσε να "ντύσει" διαφορετικά το "600" και να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο μοντέλο, που θα κατασκεύαζε ο ίδιος. Όταν όμως παρουσιάστηκε το πρωτότυπο στους ανθρώπους της BMW, στις 30 Ιουλίου 1958, η αποδοχή του ήταν τέτοια, ώστε με μικρές μόνον αλλαγές υιοθετήθηκε σαν κανονικό μοντέλο του εργοστασίου. Με τον κινητήρα αυξημένο από τα 600 στα 700 κ.ε. και την ιπποδύναμη από τους 19 στους 30 ίππους, το αυτοκίνητο πραγματοποίησε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση λίγους μήνες αργότερα, στο 39ο Σαλόνι της Γενεύης, στις δίπορτες εκδόσεις Coupe και Limousine. Σε μια προσπάθεια υποστήριξης, η BMW είχε φροντίσει να υπάρχουν έξω από την Έκθεση όλες οι παραλλαγές του και μάλιστα σε διάφορους χρωματισμούς, όχι μόνον για να το βλέπει το κοινό, αλλά και να το οδηγεί στους γύρω χώρους. Το "700" χωρίς να αποτελεί τυπικό μοντέλο της BMW, τουλάχιστον σύμφωνα με την παράδοση της εταιρίας, κατάφερε - για πρώτη φορά μετά τον πόλεμο - να κερδίσει το ενδιαφέρον μια μεγάλης μερίδας αυτοκινητόφιλων, συνδυάζοντας το αξιόπιστο μηχανικό σύνολο με τη νέα αντίληψη της εποχής και την ιταλική φινέτσα. Οι 25.000 παραγγελίες που ακολούθησαν την Έκθεση ήταν ότι πιο ενθαρρυντικό για το εργοστάσιο, γεγονός που ουσιαστικά συνετέλεσε στο να παραμείνει η BMW ανεξάρτητος κατασκευαστής. Βέβαια, η εμπορική επιτυχία έφερε το "700" και στους αγώνες, με μεγάλα ονόματα, όπως ο Hans Stuk (sr), o Hubert Hahne, o Sepp Greger και ο Jacky Ickx να έχουν πετύχει μεγάλες διακρίσεις, με τη βοήθεια διάφορων βελτιωτών που είχαν καταφέρει να ανεβάσουν την ιπποδύναμη μέχρι τους 78 ίππους. Η συνολική παραγωγή από το 1959 μέχρι το 1965 έφτασε τα 188.211 αντίτυπα, με πιο σπάνια την έκδοση cabrio που παρουσιάζουμε στο εκθετήριο. Κατασκευάστηκε από τον οίκο Baur της Στουτγκάρδης στην περίοδο 1961-1964 σε 2.592 αντίτυπα.

Αντικείμενα Επίγειων Μεταφορών (EL)

Αυτοκίνητο (EL)


Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία

2015-04-17

Γερμανία (EL)

Εικόνα

Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr

Ελληνική γλώσσα

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.