Αυτοκίνητο BMW 700

This item is provided by the institution :
Science Center and Technology Museum (NOESIS)   

Repository :
NOESIS | Database of digitalized items   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files of the item*
download the main file
directly from the repository web site*
use
the file or the thumbnail according to the license:
CC BY-NC-ND 3.0 GR

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives
CC_BY_NC_ND



Αυτοκίνητο BMW 700

Bmw
Bmw (EL)

Η ιδέα της κατασκευής αυτού του αυτοκινήτου προέκυψε σαν ανάγκη, όταν διαπιστώθηκε ότι το "600" - που στην πραγματικότητα ήταν ένα τετραθέσιο Isetta - παρόλο που τεχνολογικά ήταν σωστό, αλλά και αποδεκτό σαν σχήμα, δεν είχε τις πωλήσεις που ανέμενε το εργοστάσιο. Για την ακρίβεια, ο Wolfgang Denzel, τότε αντιπρόσωπος της BMW στη Βιέννη, έχοντας εμπειρία στην κατασκευή οχημάτων, εμπιστεύθηκε τον Ιταλό σχεδιαστή Giovanni Michelotti, να σχεδιάσει ένα αμάξωμα που θα μπορούσε να "ντύσει" διαφορετικά το "600" και να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο μοντέλο, που θα κατασκεύαζε ο ίδιος. Όταν όμως παρουσιάστηκε το πρωτότυπο στους ανθρώπους της BMW, στις 30 Ιουλίου 1958, η αποδοχή του ήταν τέτοια, ώστε με μικρές μόνον αλλαγές υιοθετήθηκε σαν κανονικό μοντέλο του εργοστασίου. Με τον κινητήρα αυξημένο από τα 600 στα 700 κ.ε. και την ιπποδύναμη από τους 19 στους 30 ίππους, το αυτοκίνητο πραγματοποίησε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση λίγους μήνες αργότερα, στο 39ο Σαλόνι της Γενεύης, στις δίπορτες εκδόσεις Coupe και Limousine. Σε μια προσπάθεια υποστήριξης, η BMW είχε φροντίσει να υπάρχουν έξω από την Έκθεση όλες οι παραλλαγές του και μάλιστα σε διάφορους χρωματισμούς, όχι μόνον για να το βλέπει το κοινό, αλλά και να το οδηγεί στους γύρω χώρους. Το "700" χωρίς να αποτελεί τυπικό μοντέλο της BMW, τουλάχιστον σύμφωνα με την παράδοση της εταιρίας, κατάφερε - για πρώτη φορά μετά τον πόλεμο - να κερδίσει το ενδιαφέρον μια μεγάλης μερίδας αυτοκινητόφιλων, συνδυάζοντας το αξιόπιστο μηχανικό σύνολο με τη νέα αντίληψη της εποχής και την ιταλική φινέτσα. Οι 25.000 παραγγελίες που ακολούθησαν την Έκθεση ήταν ότι πιο ενθαρρυντικό για το εργοστάσιο, γεγονός που ουσιαστικά συνετέλεσε στο να παραμείνει η BMW ανεξάρτητος κατασκευαστής. Βέβαια, η εμπορική επιτυχία έφερε το "700" και στους αγώνες, με μεγάλα ονόματα, όπως ο Hans Stuk (sr), o Hubert Hahne, o Sepp Greger και ο Jacky Ickx να έχουν πετύχει μεγάλες διακρίσεις, με τη βοήθεια διάφορων βελτιωτών που είχαν καταφέρει να ανεβάσουν την ιπποδύναμη μέχρι τους 78 ίππους. Η συνολική παραγωγή από το 1959 μέχρι το 1965 έφτασε τα 188.211 αντίτυπα, με πιο σπάνια την έκδοση cabrio που παρουσιάζουμε στο εκθετήριο. Κατασκευάστηκε από τον οίκο Baur της Στουτγκάρδης στην περίοδο 1961-1964 σε 2.592 αντίτυπα.

Αντικείμενα Επίγειων Μεταφορών

Γερμανία


2015-04-17

Αυτοκίνητο


Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία

Image

Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr

Greek

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el

http://hdl.handle.net/11609/001-02972



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)