Το έργο αυτό, όπως άλλωστε και ο τίτλος του φανερώνει, φιλοτεχνήθηκε στο Παρίσι στις αρχές της δεκαετίας του 1920. Η πλήρης αφομοίωση και η προσωπική αξιοποίηση των κατακτήσεων της γαλλικής πρωτοπορίας και κυρίως του έργου του Paul Cezanne είναι εμφανής. Το χρώμα σε ψυχρούς γκρίζους, γαλάζιους και πράσινους τόνους, έχει εδώ πρωταρχικό ρόλο, καθώς πλάθει ουσιαστικά τις φόρμες χωρίς να προϋποθέτει προγενέστερη γραμμική σχεδίαση. Από την άλλη πλευρά, η υιοθέτηση ενός αρκετά ασυνήθιστου σημείου θέασης από πάνω ( bird's eye view) εντείνει την αίσθηση του στιγμιότυπου και της φευγαλέας οπτικής εντύπωσης.
(EL)