δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*
Η συμμετρία της σύνθεσης αυτής, όπου το κυρίως θέμα της πρόχειρης ξύλινης γέφυρας χωρίζει σχεδόν στη μέση την επιφάνεια του εργου, βρίσκεται στον αντίποδα της χρωματικής του επεξεργασίας. Με ελεύθερη, τολμηρή πινελιά το χρώμα απλώνεται σε πλούσιες επάλληλες στρώσεις κατά τα πρότυπα των Ιμπρεσιονιστών και κυρίως του Claude Monet. Η αρμονία, η ομορφιά και η μεγαλοπρέπεια του τοπίου κυριαρχούν απολύτως και η παρουσία των δύο ανθρώπινων μορφών που βιαστικά διασχίζουν τη γέφυρα και αποδίδονται ισχνά, ως απλά περιγράμματα, επιτείνει την αίσθηση της απεραντοσύνης και της μοναξιάς που εμπνέει η θεσσαλική φύση.
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.