Ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων Ελλήνων ομοτέχνων του, όπως ο Επαμεινώνδας Θωμόπουλος, ο Βασίλειος Ιθακήσιος και ο Λουκάς Γεραλής, ο Γιολδάσης στρέφει το βλέμμα του στον απλό αγρότη και την επίμοχθη καθημερινότητά του. Στην προκειμένη περίπτωση απεικονίζεται η βοσκή των αγελάδων στην καταπράσινη θεσσαλική πεδιάδα πολύ νωρίς το πρωί. Στο βάθος τα δέντρα και τα βουνά αποκτούν μία σχεδόν μυστικιστική όψη, καθώς ο όγκος τους χάνεται μέσα στην καταχνιά του ξημερώματος.
(EL)