Στη θαλασσογραφία αυτή όλο το μπροστινό επίπεδο καταλαμβάνεται από το υγρό στοιχείο, ενώ οι βάρκες απωθούνται πιο μέσα και σκορπίζονται ανάμεσα στα επίπεδα που διαμορφώνουν η θάλασσα και ο αρκετά χαμηλός ορίζοντας. Όλα τα στοιχεία της σύνθεσης ενοποιούνται χάρη σε έναν ομοιόμορφο γαλάζιο-γκρι τόνο. Η σχεδόν ενιαία αυτή χρωματικότητα διασπάται μόνο από τη μεσαία ζώνη του χρυσού φωτός, που οξύνει τα περιγράμματα των πλοίων και συμβάλλει γενικότερα στην ποιητική διάθεση της συγκεκριμένης απογευματινής ώρας. Η μορφική επεξεργασία είναι ιμπρεσιονιστικού τύπου, καθώς τα θέματα σχεδιάζονται με μικρές κοφτές πινελιές, που επιτρέπουν τις απότομες διεισδύσεις των τόνων.
(EL)