Η σύνθεση αποτελεί μία νεκρή φύση ακαδημαϊκού χαρακτήρα. Πάνω σε ένα γεμάτο από σχέδια και χρώματα τραπεζομάντηλο, ο καλλιτέχνης έχει συγκεντρώσει βιβλία, ένα βιολί με το δοξάρι του, δύο μήλα και ένα ασημένιο σκεύος. Παρατηρείται η ρευστή και χυμώδης πινελιά του, οι έντονες φωτοσκιάσεις και οι χρωματικές αντιθέσεις με τις εναλλαγές θερμών και ψυχρών τόνων. Παρ΄όλο που η σύνθεση στηρίζεται σε όλα αυτά τα αντιθετικά στοιχεία το αποτέλεσμα είναι αρμονικό και δημιουργείται μία δυναμική ζωγραφική.
(EL)