Μια προσεγμένη, άρτια, κατά μέτωπο προσωπογραφία, σε νατουραλιστικό ύφος μεν, αλλά με
στοιχεία κοντά στο πνεύμα του εξπρεσιονισμού, ο οποίος κυριαρχούσε στο Μόναχο, την εποχή που
ζούσε εκεί ο ζωγράφος. Χρησιμοποιείται περιορισμένη, σκοτεινή χρωματική γκάμα για να αποδοθεί
ένα περιβάλλον με ελάχιστο φως, το οποίο μπαίνει από την αριστερή πλευρά, αφήνοντας σε
μυστηριώδες ημίφως τη δεξιά πλευρά του προσώπου του εικονιζόμενου. Το έντονο, σοβαρό βλέμμα
που καρφώνει το θεατή πάνω από τα λεπτά γυαλιά είναι το στοιχείο που δημιουργεί την εικόνα ενός
ανθρώπου με δυνατή ευφυΐα και πολύπλοκη ψυχοσύνθεση. Τα ακίνητα, σκαμμένα χαρακτηριστικά και
το χέρι που στηρίζει το κεφάλι παραπέμπουν σε κατάσταση σκέψης και προβληματισμού.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.