δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*
Στις δύο όψεις της στάχωσης, που είναι καλυμμένες με βελούδο, έχουν προσηλωθεί αργυρά σφυρήλατα ελάσματα με τις παραστάσεις της Ανάστασης και της Σταύρωσης. Στην κύρια όψη, η δυτικού τύπου Ανάσταση του Χριστού στο κέντρο και στις γωνίες οι τέσσερις Ευαγγελιστές με τα σύμβολά τους. Στην πίσω όψη, η τρίμορφη Σταύρωση στο κέντρο και στις γωνίες ο Μωυσής, ο Δαβίδ, ο Ααρών και ο Σολομών. Τα ελάσματα πλαισιώνονται από φυλλοφόρα στεφάνια. Οι παραστάσεις των όψεων εντάσσονται σε ορθογώνιο πλαίσιο από επαναλαμβανόμενα ανθέμια. Σε κάθε ένα από τα ελάσματα υπάρχουν τρεις τετράγωνες σφραγίδες του καλλιτέχνη - εργαστηρίου, στη μεγαλύτερη εκ των οποίων διακρίνεται ανθρώπινη μορφή που κρατάει σταυρό ή πυρσό, ενώ στις άλλες δύο υπάρχουν αρχικά, από τα οποία αναγνωρίζονται τα γράμματα ΓΜ. Στη ράχη του καλύμματος, σε αργυρό έλασμα, υπάρχει εγχάρακτη αναθηματική επιγραφή με τη χρονολογία ΑΩΛΔ (1834). Η υψηλής καλλιτεχνικής ποιότητας διακόσμηση με τις μπαρόκ επιδράσεις και τα στοιχεία των σφραγίδων καθιστούν πιθανή την απόδοση του καλύμματος στο Γεώργιο Διαμαντή Μπάφα.
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.