δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κατεβάστε το βασικό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
In Copyright (InC)

Σε καθεστώς Πνευματικής Ιδιοκτησίας - Περιορισμένη Χρήση
κοινοποιήστε το τεκμήριο






Οικόσημο οίκου Λορεντάνο (EL)
Coat-of-arms of the house of Loredano (EN)

Ταύτιση φορέα του οικόσημου Leonardo Loredano, Βενετός ρέκτωρ των Χανίων (1551-1554) (EL)
Ταύτιση Οικοσήμου: Λορεντάνο (EL)
Σημειώσεις: Φωτογράφηση τεκμηρίου Λεωνίδας Καλλιβρετάκης, 2008 (EL)
Ιστορικό Σημείωμα: Οίκος Βενετών πατρικίων, που έδωσε μεταξύ των άλλων τρεις δόγηδες της Βενετίας (16ος και 18ος αι.) και τέσσερις δούκες της Κρήτης (15ος και 16ος αι.), ενώ ένας κλάδος του εγκαταστάθηκε στο Αιγαίο τον 15ο αιώνα και για ένα διάστημα εξουσίασε την Αντίπαρο. Το συγκεκριμένο οικόσημο βρίσκεται στο μαρμάρινο αναβρυτήριο που υπήρχε άλλοτε στο Σαντριβάνι των Χανίων και σήμερα έχει μεταφερθεί στην αυλή της παλαιάς Καθολικής Μονής Αγίου Φραγκίσκου (όπου στεγάζεται το Αρχαιολογικό Μουσείο). Ανήκει στον Βενετό ρέκτορα Leonardo Loredano, ο οποίος επιμελήθηκε το δίκτυο υδροδότησης της πόλης.Υπενθυμίζεται ότι τα Χανιά διετέλεσαν υπό βενετική κυριαρχία από τις αρχές του 13ου αιώνα έως το 1645. (EL)
Identification of the Coat-of-Arms: Loredano (EN)
Notes: Photo Leonidas Kallivretakis, 2008 (EN)
Identification of the bearer: Leonardo Loredano, Venetian rettore of Chania (1551-1554) (EN)
Historical Notice: Venetian patrician house, including three doges of Venice (16th and 18th c.) and four dukes of Crete (15th and 16th c.), while a branch of the same family was established in the Archipelago in the 15th century, and later ruled for a while the island of Antiparos.This particular coat-of-arms, is to be found on a fountain that used to be at Santrivani, and now stands in the yard of the old Catholic Monastery of Agios Frangiskos (actually housing the Archeological Museum). It belongs to the Venetian rettore of Chania Leonardo Loredano, who supervised the construction of the aqueduct of the city. Chania was under Venetian rule from the early 13th century to 1645. (EN)

Ινστιτούτο Νεοελληνικών Ερευνών/ Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών (EL)
Λεωνίδας Καλλιβρετάκης (EL)
Institute of Neohellenic Research/ National Hellenic Research Foundation (EN)
Leonidas Kallivretakis (EN)

Εραλδικό μνημείο (EL)
Herald monument (EN)

Εραλδικό Μνημείο (EL)
Έμβλημα (EL)
Εραλδική (EL)
Οικόσημο (EL)
Heraldry (EN)
Emblem (EN)
Coat of arms (EN)
Heraldic Monument (EN)


Χανιά (νήσος Κρήτη) (EL)
Καθολική Μονή Αγίου Φραγκίσκου (EL)
Chania (island of Crete) (EN)
Catholic Monastery of Agios Frangiskos (EN)

1553 - 1554 (EN)

Εικόνα

Ινστιτούτο Νεοελληνικών Ερευνών/ ΕΙΕ (EL)
Institute of Neohellenic Research/ National Hellenic Research Foundation (EN)

http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.