Απο τη ζωγραφική της γενιάς του Μεσοπολέμου

 

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρεία ΤΕΧΝΗ

Αποθετήριο :
Αποθετήριο ΤΕΧΝΗ  | αποθετήρια EKT

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κατεβάστε το βασικό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC 4.0

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση
κοινοποιήστε το τεκμήριο






1977 (EL)
Απο τη ζωγραφική της γενιάς του Μεσοπολέμου (EL)

ΤΕΧΝΗ-Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρεία (EL)

Ρεύματα και δημιουργοί ζωγραφικής της γενιάς του Μεσοπολέμου 1922-1940 | Γενικές παρατηρήσεις- Η προσφορά της γενιάς του μεσοπολέμου στη νεοελληνική τέχνη. Ρεύματα και τάσεις της ευρωπαϊκής και νεοελληνικής ζωγραφικής- Αναζητήσεις, κατακτήσεις δημιουργοί και έργα (EL)
Κριτικός Ρεαλισμός: Μυταράς Δημήτρης, Παπανελόπουλος Γιάννης, Λολοσίδιης Γιώργος Εξπρεσσιονισμός: Βακιρτζής Γιώργος, Τέτσης Παναγιώτης, Πρέκας Πάρις Σουρρεαλισμός: Κοψίδης Ράλλης, Γκίνης Άλκης, Γουναρίδης Δανιήλ, Γέρος Δημήτρης Κονστρουκτιβισμός: Τούγιας Γιώργος, Ξενάκης Κοσμάς, Μίχας Γιάννης Κονστρουκτιβιστικός Ρεαλισμός: Γαΐτης Γιάννης Τέχνη του ελαχίστου: Δανιήλ (Παναγόπουλος) Τέχνη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών: Ξαγοράρης Παντελής Ποπ Αρτ: Ιωάννου Γιώργος (EL)

Επιλέξτε...: Συντονιστική Επιτροπή Εκπολιτιστικών Σωματείων Β. Ελλάδος (EL)
Χορηγός: Μινέρβα Α.Ε (EL)
Select...: Συντονιστική Επιτροπή Εκπολιτιστικών Σωματείων Β. Ελλάδος (EN)
Sponsor: Μινέρβα Α.Ε (EN)

Κατάλογος (EL)
Catalogue (EN)

μεσοπόλεμος (EL)
σουρρεαλισμός (EL)
κονστρουκτιβισμός (EL)
κονστρουκτιβιστικός ρεαλισμός (EL)
εξπρεσσιονισμός (EL)
ζωγραφική (EL)
τέχνη του ελαχίστου (EL)
τέχνη ηλεκτρονικών υπολογιστών (EL)
κριτικός ρεαλισμός (EL)
ποπ αρτ (EL)


88 σελίδες

Θεσσαλονίκη (EL)

1977-10

Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.