Αναφέρεται στο δικαίωμα της ανεξιθρησκείας που απήλαυσαν οι Καθολικοί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια μέχρι τη δημιουργία του νόμου για την ανέγερση εκκλησιών χωρίς την άδεια του Υπουργείου Παιδείας. Ζητεί να ληφθούν μέτρα για την προστασία των Καθολικών και για το δικαίωμα ανεξιθρησκείας.
(EL)