Φάε σύκα πιέ νερό, όλα πάνε στο καλό.

Φάε σύκα πιέ νερό, όλα πάνε στο καλό.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 JPEG

δείτε ή κατεβάστε το ψηφιακό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Φάε σύκα πιέ νερό, όλα πάνε στο καλό. (EL)

Λουκάτος, Δημήτριος Σ.

Φάε σύκα πιέ νερό, όλα πάνε στο καλό. (EL)

Παροιμίες (EL)

Κεφαλονιά.


1952


σύκο (EL)

Δημ. Σ. Λουκάτου, Κεφαλονίτικα Γνωμικά, Αθήναι, 1952, σ. 31.
Κεφαλονίτικα Γνωμικά

Ελληνική γλώσσα

Κείμενο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.