ΣΑΧΙΝΗΣ Ξενής (1954) “Δωδώνη”, 2002

ΣΑΧΙΝΗΣ Ξενής (1954) “Δωδώνη”, 2002
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 JPEG

Ο σύνδεσμος στο ψηφιακό αρχείο δεν είναι διαθέσιμος προσωρινά λόγω τεχνικών εργασιών στον ιστότοπο του φορέα*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC 4.0
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση
CC_BY_NC



ΣΑΧΙΝΗΣ Ξενής (1954) “Δωδώνη”, 2002 (EL)

ΣΑΧΙΝΗΣ Ξένης (1954) (EL)


Ο Σαχίνης έχει εμβαθύνει τόσο στη ζωγραφική όσο και στη χαρακτική, την οποία έχει αναδείξει σε τέχνη σύγχρονη, μέσα από μια πορεία βαθιάς έρευνας, ανατροπής των συμβάσεων της ίδιας της τεχνικής και μέσα από συστήματα και δομές που διατηρούν μεν τα χαρακτηριστικά της, την ανάγουν όμως σε μια τέχνη πιο συνολική, με πληρότητα και αυτάρκεια. Χαρακτηριστικό έργο αυτής της αντίληψης είναι το έργο της Πινακοθήκης Αβέρωφ «Δωδώνη», στο οποίο δημιουργεί ένα τρισδιάστατο χώρο. Η μεγιστοποίηση της σπουδαιότητας της χαρακτικής πράξης μέσα από το ίχνος, περνά στο αποτύπωμα με την προβολή της μορφής ως σκιάς. Το τύπωμα γίνεται σκιά που παύει να υφίσταται άμα τη απουσία του φωτός. Το τύπωμα-σκιά αποκτά χαρακτήρα μοναδικότητας, απομακρυνόμενο από τη στοιχειώδη λειτουργία της χαρακτικής πράξης της πολλαπλής αναπαραγωγής. (EL)

Ακιδογραφία σε πλεξιγκλάς φως (EL)



2002


Η γενιά του 1980. Νέες μορφές τέχνης (EL)
20ός αιώνας (EL)

Εικόνα

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.