ΣΑΜΙΟΣ Παύλος (1948) “Καλή ψαριά”, 1993

ΣΑΜΙΟΣ Παύλος (1948) “Καλή ψαριά”, 1993
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*

1  ψηφιακό αρχείο

basic type logo 1 JPEG

Ο σύνδεσμος στο ψηφιακό αρχείο δεν είναι διαθέσιμος προσωρινά λόγω τεχνικών εργασιών στον ιστότοπο του φορέα*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC 4.0
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση
CC_BY_NC



ΣΑΜΙΟΣ Παύλος (1948) “Καλή ψαριά”, 1993 (EL)

ΣΑΜΙΟΣ Παύλος (1948) (EL)


Mορφές στροβιλιζόμενες ή αιωρούμενες σ` ένα χώρο ασαφή, που μόνο κάποια αντικείμενα μπορούν να προσδιορίσουν, αποτελούν τη θεματογραφία των τελευταίων χρόνων του Σάμιου, μετά από μια μακρόχρονη θητεία σ` ένα είδος καθαρά ρεαλιστικής, σχεδόν φωτογραφικής απεικόνισης. Στην αρχή το ανθρώπινο σώμα, βαρύ και κουρασμένο, μέσα από μια περιστροφική γεμάτη τόλμη κίνηση, απεικονίζεται γεμάτο εκφραστικότητα και αισθαντικότητα, που οι γεμάτες παχιές γραμμές και η δυναμική αντίθεση ανοιχτών και σκούρων επιφανειών κάνουν περισσότερο έντονη. Aργότερα οι μορφές του, παρά τη συνεχιζόμενη σχεδιαστική τόλμη αποδίδονται περισσότερο στυλιστικά και διακρίνονται για μια αφοπλιστική εκλέπτυνση στη χρησιμοποίηση του χρώματος, που γίνεται πλέον λυρικό. Bαθύς γνώστης της ζωγραφικής παράδοσης του τόπου μας, από την απόδοση της σάρκας και των ενδυμάτων με το σκούρο προπλασμό και τη φωτεινή επιφάνεια των βυζαντινών, έως την επίπεδη και χωρίς φωτοσκιάσεις περιγραμμένη μορφή της αρχαιότητας, επιτείνει τη νοητική λειτουργία με το σχεδιασμό τίτλων-εννοιών πνευματικοποιώντας έτσι θέματα καθημερινά και απλοϊκά. (EL)

Εγκαυστική κηρόχυτη σε ξύλο (EL)


1993


Η γενιά του 1980. Νέες μορφές τέχνης (EL)
20ός αιώνας (EL)

Εικόνα

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.