ΣΑΜΙΟΣ Παύλος (1948) “Καλή ψαριά”, 1993

ΣΑΜΙΟΣ Παύλος (1948) “Καλή ψαριά”, 1993
see the original item page
in the repository's web site and access the digital file of the item*

1  digital_file

basic type logo 1 JPEG

The hyperlink to the digital file is temporally not available due to maintenance works in the repository*
use
the file or the thumbnail according to the license:
CC BY-NC 4.0
Attribution-NonCommercial
CC_BY_NC



ΣΑΜΙΟΣ Παύλος (1948) “Καλή ψαριά”, 1993 (EL)

ΣΑΜΙΟΣ Παύλος (1948) (EL)


Mορφές στροβιλιζόμενες ή αιωρούμενες σ` ένα χώρο ασαφή, που μόνο κάποια αντικείμενα μπορούν να προσδιορίσουν, αποτελούν τη θεματογραφία των τελευταίων χρόνων του Σάμιου, μετά από μια μακρόχρονη θητεία σ` ένα είδος καθαρά ρεαλιστικής, σχεδόν φωτογραφικής απεικόνισης. Στην αρχή το ανθρώπινο σώμα, βαρύ και κουρασμένο, μέσα από μια περιστροφική γεμάτη τόλμη κίνηση, απεικονίζεται γεμάτο εκφραστικότητα και αισθαντικότητα, που οι γεμάτες παχιές γραμμές και η δυναμική αντίθεση ανοιχτών και σκούρων επιφανειών κάνουν περισσότερο έντονη. Aργότερα οι μορφές του, παρά τη συνεχιζόμενη σχεδιαστική τόλμη αποδίδονται περισσότερο στυλιστικά και διακρίνονται για μια αφοπλιστική εκλέπτυνση στη χρησιμοποίηση του χρώματος, που γίνεται πλέον λυρικό. Bαθύς γνώστης της ζωγραφικής παράδοσης του τόπου μας, από την απόδοση της σάρκας και των ενδυμάτων με το σκούρο προπλασμό και τη φωτεινή επιφάνεια των βυζαντινών, έως την επίπεδη και χωρίς φωτοσκιάσεις περιγραμμένη μορφή της αρχαιότητας, επιτείνει τη νοητική λειτουργία με το σχεδιασμό τίτλων-εννοιών πνευματικοποιώντας έτσι θέματα καθημερινά και απλοϊκά. (EL)

Εγκαυστική κηρόχυτη σε ξύλο (EL)


1993


Η γενιά του 1980. Νέες μορφές τέχνης (EL)
20ός αιώνας (EL)

Image

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)