Ο σύνδεσμος στο ψηφιακό αρχείο δεν είναι διαθέσιμος προσωρινά λόγω τεχνικών εργασιών στον ιστότοπο του φορέα*
χρησιμοποιήστε τα ψηφιακά αρχεία ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης : CC BY-NC-ND 3.0 GR
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
Αυτοκίνητο Ford T
Ford Motor Co
Ψηφίστηκε αυτοκίνητο του 20ου αιώνα και ήταν αυτό που ¨έβαλε την Αμερική στις ρόδες¨. Ο Henry Ford υιοθετώντας τη μέθοδο της γραμμής παραγωγής κατάφερε να το κατασκευάζει σε 1.000 κομμάτια την ημέρα για να φτάσει συνολικά τα 15.000.000 στα 19 χρόνια της παραγωγής του (1908-1927). Διέθετε 4-κύλινδρο κινητήρα 2.863 κ.ε. με ισχύ 20 H.P. στις 1.600 στροφές / λεπτό και από το 1915 απέκτησε ηλεκτρικά φώτα. Στα πρώτα χρόνια της παραγωγής του μπορούσε κανείς να το παραγγείλει μόνο σε μαύρο χρώμα, αλλά αργότερα (λόγω ανταγωνισμού) υπήρχε η δυνατότητα συνδυασμού και άλλων χρωμάτων, ενώ από το 1926 αντικαταστάθηκαν και οι παραδοσιακές ζάντες με ακτινωτές. Καλύτεροι αγοραστές τους ήταν οι εργαζόμενοι στη Ford, κάτι που επεδίωξε ο ίδιος ο Ford, προσφέροντας μεγαλύτερους μισθούς στο προσωπικό του. Εκτός από τις ΗΠΑ κατασκευάζονταν στη Βρετανία, την Ιρλανδία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, τη Γαλλία και συναρμολογούνταν στη Δανία και την Ισπανία, γνωρίζοντας παράλληλα και αμέτρητες διασκευές από ανεξάρτητους καροσσερίστες. Για τις ΗΠΑ το τελευταίο ¨Τ¨ κατασκευάστηκε στο Detroit, στις 25 Μαϊου 1927 και για την Ευρώπη, στο μεν Manchester της Βρετανίας στις 19 Αυγούστου 1927, στο δε Cork της Ιρλανδίας, στις 31 Δεκεμβρίου 1927.
Αντικείμενα Επίγειων Μεταφορών
Τρισδιάστατα Αντικείμενα και Έργα Τέχνης Μεταφορικό μέσο
(EL)
ΗΠΑ
Βόρεια Αμερική Η.Π.Α.Κράτος/χώρα United States | United States of America | America | USA | Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής
2015-04-17
Αυτοκίνητο
Πολιτική, δίκαιο και οικονομία ▶ Εξοπλισμός και εγκαταστάσεις ▶ Οχήματα Μηχανοκίνητα οχήματα
(EL)
Πολιτική, δίκαιο και οικονομία ▶ Εξοπλισμός και εγκαταστάσεις Μηχανές
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.