δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κατεβάστε το βασικό αρχείο
απευθείας από τον ιστότοπο του αποθετηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 3.0 GR

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Αυτοκίνητο IFA

Ifa (EL)

Πριν από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, η πόλη του Zwickau στη Γερμανία θεωρούνταν η πατρίδα της Audi και της Horch, που μαζί με την DKW και την Wanderer αποτελούσαν τα 4 μέλη και τους 4 κύκλους της AUTO UNION. Με το τέλος του πολέμου, το Zwickau ανήκε πλέον στην Ανατολική Γερμανία και τα εργοστάσια (ό,τι είχε απομείνει από αυτά) απετέλεσαν πλέον μέρος του κρατικού βιομηχανικού γκρούπ IFA. Αρχικά, η παραγωγή τους περιοριζόταν σε αγροτικά μηχανήματα, φορτηγά και μοτοσικλέτες, ενώ η κατασκευή των επιβατικών αυτοκινήτων ξεκίνησε το 1949 με το IFA F-8, ένα προπολεμικό μοντέλο της DKW, με 2-κύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα και μπροστινή κίνηση, που έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 1955. Παράλληλα όμως εξελίχθηκε και ένα διαφορετικό μοντέλο, βασισμένο και αυτό σε προπολεμική δουλειά της DKW, που τελικά κυκλοφόρησε τόσο από την ίδια την DKW, όσο και από την IFA, και ονομάστηκε F-9. Διέθετε αεροδυναμικό αμάξωμα, σε εκδόσεις sedan, cabrio και station και νέο 3-κύλινδρο κινητήρα 900 κ.ε., που με ιπποδύναμη 30 PS επέτρεπε στο βάρους 870 κιλών αμάξωμα, να αναπτύσσει ταχύτητα 100 χλμ/ώρα. Έμεινε και αυτό σε παραγωγή μέχρι το 1955, για να παραδώσει στη συνέχεια τη θέση του στο πιο σύγχρονο - τότε - Wartburg.



Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (EL)
Science Center and Technology Museum (NOESIS) (EN)

Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία

2015-04-17


Εικόνα

Μήκος:0.00 m, Πλάτος:0.00 m, Ύψος:0.00 m, Διάμετρος:0.00 m, Βάρος:0.00 kgr

Ελληνικά





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.