Αυτοκίνητο IFA

6  digital_files

basic type logo 6 JPEG

The hyperlink to the digital file is temporally not available due to maintenance works in the repository*
use
the files or the thumbnails according to the license:
CC BY-NC-ND 3.0 GR
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives
CC_BY_NC_ND



Αυτοκίνητο IFA

Ifa

Πριν από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, η πόλη του Zwickau στη Γερμανία θεωρούνταν η πατρίδα της Audi και της Horch, που μαζί με την DKW και την Wanderer αποτελούσαν τα 4 μέλη και τους 4 κύκλους της AUTO UNION. Με το τέλος του πολέμου, το Zwickau ανήκε πλέον στην Ανατολική Γερμανία και τα εργοστάσια (ό,τι είχε απομείνει από αυτά) απετέλεσαν πλέον μέρος του κρατικού βιομηχανικού γκρούπ IFA. Αρχικά, η παραγωγή τους περιοριζόταν σε αγροτικά μηχανήματα, φορτηγά και μοτοσικλέτες, ενώ η κατασκευή των επιβατικών αυτοκινήτων ξεκίνησε το 1949 με το IFA F-8, ένα προπολεμικό μοντέλο της DKW, με 2-κύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα και μπροστινή κίνηση, που έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 1955. Παράλληλα όμως εξελίχθηκε και ένα διαφορετικό μοντέλο, βασισμένο και αυτό σε προπολεμική δουλειά της DKW, που τελικά κυκλοφόρησε τόσο από την ίδια την DKW, όσο και από την IFA, και ονομάστηκε F-9. Διέθετε αεροδυναμικό αμάξωμα, σε εκδόσεις sedan, cabrio και station και νέο 3-κύλινδρο κινητήρα 900 κ.ε., που με ιπποδύναμη 30 PS επέτρεπε στο βάρους 870 κιλών αμάξωμα, να αναπτύσσει ταχύτητα 100 χλμ/ώρα. Έμεινε και αυτό σε παραγωγή μέχρι το 1955, για να παραδώσει στη συνέχεια τη θέση του στο πιο σύγχρονο - τότε - Wartburg.

Αντικείμενα Επίγειων Μεταφορών

Γερμανία


2015-04-17

Αυτοκίνητο

Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογία

Greek

Image

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)