Οι κάτοικοι της Κοινότητας Ελευθεροχωρίου (Δελβίνου) εκφράζουν τα συγχαρητήριά τους στην Ελληνική Κυβέρνηση και το Βασιλιά, διαμαρτύρονται όμως για όσα γράφονται για την ελληνικότητα της περιοχής τους, και για την υπαγωγή τους στην αλβανική επικράτεια.
(EL)