Τηλεγράφημα του Σ.Πολυχρονιάδη προς το Υπουργείο Εξωτερικών σχετικά με τους λόγους της βραδύτητας στην εφαρμογή της Σύμβασης της Άγκυρας του 1930 για την απόδοση κτημάτων από την ελληνική και την τουρκική πλευρά.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε τα ψηφιακά αρχεία ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης : CC BY-NC 4.0
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση
Τηλεγράφημα του Σ.Πολυχρονιάδη προς το Υπουργείο Εξωτερικών σχετικά με τους λόγους της βραδύτητας στην εφαρμογή της Σύμβασης της Άγκυρας του 1930 για την απόδοση κτημάτων από την ελληνική και την τουρκική πλευρά.
(EL)
Πολυχρονιάδης, Σπυρίδων
(EL)
Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας
(EL)
Μικτή Ελληνοτουρκική Επιτροπή
(EL)
Ministry of Foreign Affairs of Greece
(EN)
Αναφέρει ότι η απόδοση των κτημάτων από την ελληνική και την τουρκική πλευρά αποτελεί ασφαλή βάση της Σύμβασης της Άγκυρας του 1930, από την οποία η Ελλάδα έχει συμφέρον να μην απομακρυνθεί και το έργο της Μικτής Ελληνο-Τουρκικής Επιτροπής να μη διαιωνιστεί.
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.