Αναφέρει ότι ευχαριστεί τον Κλ. Μαρκαντωνάκη και τον Αλεξανδρή για το ενδιαφέρον που έδειξαν για ένα ζήτημά του, απορεί για την αδιαφορία του Ελ. Βενιζέλου και ζητά τη συνδρομή του. Ακόμα, αναφέρει ότι πληροφορήθηκε από τις εφημερίδες για την παραίτηση του Διομήδη.
(EL)