Επιστολή του Λ.Μακκά προς τον πρεσβευτή της Ελλάδας στο Παρίσι Λ.Μελά με την οποία του μεταφέρει τις απόψεις του Γάλλου δημοσιογράφου Γκοβαίν για τα θέματα που πρέπει νατεθούν προεκολογικώς αλλά και τον τρόπο που θα πρέπει να πορευτεί η Ελλάδα στο πολιτειακό ώστε να μην χάσει τις συμπάθειες της στη Γαλλία.