Οι κάτοικοι πίστευαν σε νεράϊδες τούτο διαπιστούται εκ της ονομασίας μιας πηγής στην Πλατανούσα, η οποία ονομάζεται Νεραϊδόβρυσα ή Αραϊδόβρυσα και εκ του μύθου, ότι εις την πηγήν, «Μάνα» των Καπνών Καρυδέας παρουσιάζετο μια νεράϊδα και εχτενίζετο «κάθε πρωΐ στην ήλιο»

Οι κάτοικοι πίστευαν σε νεράϊδες τούτο διαπιστούται εκ της ονομασίας μιας πηγής στην Πλατανούσα, η οποία ονομάζεται Νεραϊδόβρυσα ή Αραϊδόβρυσα και εκ του μύθου, ότι εις την πηγήν, «Μάνα» των Καπνών Καρυδέας παρουσιάζετο μια νεράϊδα και εχτενίζετο «κάθε πρωΐ στην ήλιο»
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε το ψηφιακό αρχείο του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το ψηφιακό αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC-ND 4.0 GR
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα
CC_BY_NC_ND



Οι κάτοικοι πίστευαν σε νεράϊδες τούτο διαπιστούται εκ της ονομασίας μιας πηγής στην Πλατανούσα, η οποία ονομάζεται Νεραϊδόβρυσα ή Αραϊδόβρυσα και εκ του μύθου, ότι εις την πηγήν, «Μάνα» των Καπνών Καρυδέας παρουσιάζετο μια νεράϊδα και εχτενίζετο «κάθε πρωΐ στην ήλιο» (EL)

Νεράϊδες (EL)

Γεωργούλας, Σωκράτης Δ.

Οι κάτοικοι πίστευαν σε νεράϊδες τούτο διαπιστούται εκ της ονομασίας μιας πηγής στην Πλατανούσα, η οποία ονομάζεται Νεραϊδόβρυσα ή Αραϊδόβρυσα και εκ του μύθου, ότι εις την πηγήν, «Μάνα» των Καπνών Καρυδέας παρουσιάζετο μια νεράϊδα και εχτενίζετο «κάθε πρωΐ στην ήλιο». Μια μέρα ενώ εχτενίζετο παρουσιάστηκε μπροστά της μια γυναίκα. Αυτή κρύφτηκε βιαστικά. Πάνω στην ταραχή της όμως, ξέχασε το χρυσό της το χτένι. Η γυναίκα πήρε νερό, πήρε όμως και το χτένι της νεράϊδας. Η τελευταία θύμωσε και στέρεψε την πηγή. Το νερό άρχισε να κυλάη όταν της επέστρεψαν το χτένι. (EL)

Παράδοση (EL)

Πρέβεζα, Πάργα, Καρυδέα (EL)


1966



3007
Λ. Α. αρ. 3007, σελ. 84, Σωκ. Δ. Γεωργούλα, Καρυδέα επαρχίας Πάργας Πρεβέζης, 1966

Ελληνική γλώσσα

Κείμενο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.