Αναφέρει ότι εγκρίνονται οι δηλώσεις του Σ. Βενιζέλου για την προσφυγή της Ελλάδας στον ΟΗΕ για το Κυπριακό ζήτημα και ότι η Ελλάδα προσέφυγε στον ΟΗΕ με τη μομφή εναντίον της Βρετανικής Κυβέρνησης ότι δεν θέλησε ποτέ να συζητήσει ειρηνικά το θέμα της αυτοδιάθεσης του κυπριακού λαού. Επίσης, αναφέρει ότι η στάση της Τουρκίας δεν πρέπει να οδηγήσει την Ελλάδα να μετατρέψει το κυπριακό ζήτημα σε ελληνοτουρκική διένεξη και ότι καθήκον της ελληνικής κυβέρνησης είναι να θέσει το ζήτημα της αυτοδιάθεσης του κυπριακού λαού και σε περίπτωση άρνησης δεν θα έχει λόγο συμμετοχής στη διάσκεψη.
(EL)