Επιστολή του Ι.Γρυπάρη προς την Πρεσβεία της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη σχετικά με την θέση των Ελλήνων στην Τουρκία.

Επιστολή του Ι.Γρυπάρη προς την Πρεσβεία της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη σχετικά με την θέση των Ελλήνων στην Τουρκία.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
χρησιμοποιήστε
το αρχείο ή την εικόνα προεπισκόπησης σύμφωνα με την άδεια χρήσης :
CC BY-NC 4.0

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση
CC_BY_NC



Επιστολή του Ι.Γρυπάρη προς την Πρεσβεία της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη σχετικά με την θέση των Ελλήνων στην Τουρκία. (EL)

Γρυπάρης, Ιωάννης- Υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας (EL)

Τονίζει την ανάγκη να εξασφαλίσει η Ελληνική Κυβέρνηση όσα μπορεί περισσότερα ωφέλη για το ελληνικό έθνος που ζεί στην Τουρκία, από τα οποία το σημαντικότερο είναι η συνεννόηση όλων των μη τουρκικών εθνών για την επιδίωξη της αναγνωρίσεώς τους και της εξασφάλισης εγγυήσεων για ισοπολιτεία και εθνική αυθυπαρξία. Γι' αυτό το σκοπό δηλώνει ότι είναι ανάγκη να επιτευχθεί συνεννόηση και με τα γειτονικά κράτη του Αίμου. Αναφέρει, τέλος, ότι έδωσε εντολή στον Πρεσβευτή της Ελλάδας στη Σόφια να διερευνήσει τις διαθέσεις των Βουλγάρων. (EL)

Επιστολή (EL)

Αθήνα (EL)
Κωνσταντινούπολη (EL)


1911


Δικαιώματα μειονοτήτων (EL)
Αλυτρωτισμός (EL)
Εθνότητες (EL)
Αλύτρωτος ελληνισμός (EL)
Ελληνική Κυβέρνηση (EL)
Πρεσβεία της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη (EL)
Διεθνείς σχέσεις (EL)
Πανάς, Δημήτριος- Πρεσβευτής της Ελλάδας στη Σόφια (EL)
Βαλκανική Συνεννόηση (EL)
Βουλγαρία (EL)
Έλληνες Τουρκίας (EL)
Χριστιανοί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας (EL)
Σχέσεις της Ελλάδας με τη Βουλγαρία (EL)



Κείμενο/PDF

Ελληνική γλώσσα

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/

Ελληνικό Λογοτεχνικό και Ιστορικό Αρχείο~Αρχείο Ελευθερίου Βενιζέλου~Φάκελος 01 ~051-1



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των φορέων περιεχομένου.